Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[E-GO.gr] Ο έλεγχος στα εισιτήρια γεμίζει τα ταμεία του ΟΑΣΑ
#1
Σχεδόν 500.000 ευρώ αναμένεται να εισπραχθούν από πρόστιμα σε λαθρεπιβάτες από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 20 Μαΐου 2011. Αν το μέτρο συνεχιστεί, μπορεί να αποφέρει έσοδα 15-30 εκατ. ευρώ και να μειώσει την κρατική επιδότηση 10-20%

Περισσότερα από 470 χιλ. ευρώ αναμένεται να εισπράξουν οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών από πρόστιμα που υπεβλήθησαν σε λαθρεπιβάτες από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 20 Μαΐου 2011.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της έκθεσης που συντάχθηκε για το νέο Σώμα Ελεγκτών των αστικών συγκοινωνιών, οι περισσότεροι έλεγχοι έγιναν στον κέντρο της Αθήνας που καταλήγει ή διέρχεται το 80% της επιβατικής κίνησης. Οπως προκύπτει:

Ενώ μέχρι σήμερα καταγράφονται 2,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή στη βάρδια, αυτός ο δείκτης από τον 1ο μήνα προσεγγίζει τα 3,5 πρόστιμα ανά ελεγκτή ανά βάρδια.
Τα αναμενόμενα έσοδα έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά και προσεγγίζουν τις 300.000 ? 350.000 ευρώ στο μήνα αιχμής (π.χ. Μάιος)
Στο μήνα Απρίλιο υπάρχει σημαντική αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων κομίστρου σε σχέση με το 2011, όπου ειδικά στις πωλήσεις εισιτηρίων σημαντική συμβολή έχει η αντίληψη ότι υπάρχει συχνός έλεγχος.
Ωστόσο, λόγω της κρίσης διαπιστώνεται ότι το 90% των προστίμων θα πληρωθούν μέσω της εφορίας. Αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στη συγκέντρωση των οφειλών.

Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Χ. Τσιόκα, αν το μέτρο λειτουργεί αποτρεπτικά τότε μπορεί να επιφέρει σημαντική αύξηση των επικυρώσεων σε ποσοστό μέχρι και 10%, που αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα της τάξης των 15 έως 30 εκατ. ευρώ ετησίως.

Οι στόχοι του σώματος ελέγχου στις αστικές συγκοινωνίες, συνοπτικά, είναι:

1. Περιορισμός της λαθρεπιβίβασης. Με βάση μελέτες αλλά και την εμπειρία όλων μας το φαινόμενο της λαθρεπιβίβασης εκτείνεται σε ποσοστά από 5% (σε συχνά ελεγχόμενους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ) έως και 40% (σε λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές της Αττικής με δυσμενείς και έντονες κοινωνικο-οικονομικές μεταβολές)

2. Αποτροπή φαινομένου.
Στόχος είναι το σώμα ελέγχου να λειτουργεί αποτρεπτικά και όχι εισπρακτικά.

3. Διασφάλιση Βιωσιμότητας των δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών. Τα διαφυγόντα έσοδα από τη λαθρεπιβίβαση εκτιμάται ότι μπορεί να προσεγγίζουν τα 40-50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Της Μαρίας Μόσχου
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)