Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επιστολές προς ΟΑΣΑ
#1
(24-11-2013, 01:42 PM)Giannis Έγραψε: Το έχουν προτείνει και άλλοι συμφορουμίτες παλιότερα: θα μπορούσαν τα 106/126/136/137 να βοηθήσουν στο τμήμα Φιξ-Πάντειος. Θα μπορούσαν να τα επεκτείνουν ως την Αθανασίου Διάκου και να επιστρέφουν προς Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο μέσω Καλλιρόης και Βούρβαχη. Έτσι θα έχουν κοινές στάσεις με τα υπόλοιπα λεωφορεία στο τμήμα Φιξ-Πάντειος, όπως πριν την τοπικοποίηση τους, συν ότι θα δίνουν ανταποκρίσεις και στις γραμμές της Βουλιαγμένης (Α/Β3, 227 κλπ). Μικρή επέκταση είναι, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω χρόνος για τα λεωφορεία.

Αυτή νομίζω πως είναι μια πρόταση που εκφράζει μεγάλη μερίδα των μελών του φόρουμ. Θα θέλατε να στείλουμε όλοι μαζί μια επιστολή στον ΟΑΣΑ για να του κοινοποιήσουμε αυτή την ιδέα; Δεν νομίζω πως έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τον εξωραϊστικό σύλλογο Ανω - Κάτω Κολοπετινίτσας που στέλνει αιτήματα και προτάσεις στον ΟΑΣΑ. Σίγουρα οι ιδέες που προκύπτουν από εδω μέσα είναι πιο ρεαλιστικές..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#2
(24-11-2013, 06:24 PM)nikos1991 Έγραψε: Αυτή νομίζω πως είναι μια πρόταση που εκφράζει μεγάλη μερίδα των μελών του φόρουμ. Θα θέλατε να στείλουμε όλοι μαζί μια επιστολή στον ΟΑΣΑ για να του κοινοποιήσουμε αυτή την ιδέα; Δεν νομίζω πως έχουμε να ζηλέψουμε κάτι από τον εξωραϊστικό σύλλογο Ανω - Κάτω Κολοπετινίτσας που στέλνει αιτήματα και προτάσεις στον ΟΑΣΑ. Σίγουρα οι ιδέες που προκύπτουν από εδω μέσα είναι πιο ρεαλιστικές..

Το είχα προτείνει κι εγώ προ καιρού, εισέπραξα 2-3 "ναι" και μία προθυμία για έμμεση βοήθεια από ένα ακόμη μέλος του forum (τον garvanitis), αλλά δεν είδα να έχει αποδοχή. Ή τουλάχιστον δεν αποτυπώθηκε γραπτά αυτό.

Και εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα! Και θα έπρεπε να το είχαμε βάλει μπροστά καιρό τώρα αυτό.
Απάντηση
#3
Ναι, πρέπει να προχωρήσει. Καλό θα ήταν να άκουγαν και μερικές προτάσεις μας στον ΟΑΣΑ μιας και κάποιες είναι πολύ έξυπνες. Βέβαια αυτό όλο απαιτεί να συναντηθούν μέλη και εκτός forum και φυσικά αρκετή δουλειά. Μέσα...
Απάντηση
#4
Εγώ είμαι πρόθυμος να βοηθήσω σε αυτή την ομάδα εργασίας. Πιστεύω πως όλοι μας έχουμε κάποια πράγματα στο μυαλό μας που μπορούν να κάνουν τις μετακινήσεις καλύτερες και ίσως βοηθήσουν και τα οικονομικά του Οργανισμού!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#5
Όντως η πρόταση αυτή είναι, νομίζω, πολύ καλή! Και θα υπάρχει στην περίπτωση αυτή και η ανταπόκριση (πολύ σημαντική, με βάση τη δική μου εμπειρία από τη διαδρομή αυτή που συχνά κάνω) με την υπάρχουσα στάση "ΣΥΓΓΡΟΥ" επί της Αθ. Διάκου, όπου σταματούν εκτός των 227 και 856, και τα τρόλλεϋ 2,4,11 στην... ατυχή αυτή περιπορεία τους, η οποία σώζεται κάπως με τη στάση αυτή !
Απάντηση
#6
(24-11-2013, 09:37 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το είχα προτείνει κι εγώ προ καιρού, εισέπραξα 2-3 "ναι" και μία προθυμία για έμμεση βοήθεια από ένα ακόμη μέλος του forum (τον garvanitis), αλλά δεν είδα να έχει αποδοχή. Ή τουλάχιστον δεν αποτυπώθηκε γραπτά αυτό.

Και εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα! Και θα έπρεπε να το είχαμε βάλει μπροστά καιρό τώρα αυτό.

Και η παροχή της όποιας βοήθειας είναι δυνατόν από μέρους μου να θεωρείται δεδομένη. Βέβαια θέλει σοβαρή οργάνωση η προσπάθεια και σοβαρή τεκμηρίωση των προτάσεων στην τελική τους μορφή (φανταστείτε το σαν να απευθύνεστε σε κάποιον που δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα σχετικά με το αντικείμενο - κάτι που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί και να ισχύει πράγματι -και θέλετε να του δώσετε να καταλάβει την οποιαδήποτε πρότασή σας). Η όποια βοήθεια θα είναι αυτή βέβαια περιορίζεται λόγω του τόπου διαμονής μου σε know how support από απόσταση και σε κάποιες προτάσεις σε περιοχές της Αθήνας που κινούμαι όταν βρίσκομαι εκεί και σε κάποιες πιθανές περιπτώσεις υποστήριξης με τη φυσική μου παρουσία όταν και θα βρίσκομαι κάτω κάποιες περιόδους - συνήθως σύντομες.
Μάριε, δεν χρειάζεται απαραίτητα να μετέχουν όλα τα μέλη του φόρουμ αλλά όσοι έχουν τη διάθεση και κυρίως το χρόνο να το κάνουν. Και αν θέλεις την προσωπική μου γνώμη για να προχωρήσει η προσπάθεια αυτή σε σένα πρέπει να βασιστεί μιας και το έχεις πάρει το θέμα πιο ζεστά από όλους.
Απάντηση
#7
(07-12-2013, 08:19 AM)garvanitis Έγραψε: Μάριε, δεν χρειάζεται απαραίτητα να μετέχουν όλα τα μέλη του φόρουμ αλλά όσοι έχουν τη διάθεση και κυρίως το χρόνο να το κάνουν. Και αν θέλεις την προσωπική μου γνώμη για να προχωρήσει η προσπάθεια αυτή σε σένα πρέπει να βασιστεί μιας και το έχεις πάρει το θέμα πιο ζεστά από όλους.

Αν θέλετε, μπορώ να συβμάλω εμπράκτως ως εξής :
1) Σύνταξη σχετικής αναφοράς με το ζήτημά μας, δηλ. ξεκινώ την επιστολή, την περιφέρουμε μέσω mail, τη διορθώνουμε και την οριστικοποιούμε.
2) Πρωτότυπες υπογραφές δια περιφοράς από όλους που ενδιαφερόμαστε.
2) Πρωτοκόλληση απευθείας στον ΟΑΣΑ στη Μετσόβου. Αφήστε τα mail, τις επιστολές και τα τοιαύτα. Δημόσια υπηρεσία είναι, αν δεν έχω το πρωτόκολλο στο χέρι δεν ξέρω τίποτα.

Μόνο έτσι θα γίνει σωστή δουλειά. Το έχω κάνει πολλάκις, ατομικά.
Απάντηση
#8
Συμφωνώ απόλυτα στην αναγκαιότητα των παραπάνω αναγραφόμενων του Citaro αλλά δεν αρκούν για να αποκτηθεί "φωνή" ή πολύ περισσότερο "βήμα" σε μια υπηρεσία σαν τον ΟΑΣΑ. Χρειάζεται να αναπτυχθούν καλές σχέσεις μεταξύ των αρμοδίων και μελών της σελίδας. Με βάση τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω εκ των έσω η ύπαρξη του φόρουμ είναι γνωστή στον ΟΑΣΑ και μάλιστα διαβάζεται (ενίοτε) αλλά δεν μπορεί να τους σέρνετε τα μύρια όσα και να έχετε την απαίτηση να ακουστείτε - πόσο μάλλον να ικανοποιηθούν τα όποια αιτήματα υποβληθούν άκοπα. Με δεδομένο λοιπόν ότι η όποια ενέργεια θα απαιτήσει αρκετό χρόνο και κόπο από όλους όσους θα ασχοληθούν μια πιο προσεκτική γραφή και μια πιο προσωπική γνωριμία με κάποιους εκεί μέσα κρίνεται μάλλον απαραίτητη...
Απάντηση
#9
(07-12-2013, 09:21 PM)garvanitis Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα στην αναγκαιότητα των παραπάνω αναγραφόμενων του Citaro αλλά δεν αρκούν για να αποκτηθεί "φωνή" ή πολύ περισσότερο "βήμα" σε μια υπηρεσία σαν τον ΟΑΣΑ. Χρειάζεται να αναπτυχθούν καλές σχέσεις μεταξύ των αρμοδίων και μελών της σελίδας. Με βάση τα όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω εκ των έσω η ύπαρξη του φόρουμ είναι γνωστή στον ΟΑΣΑ και μάλιστα διαβάζεται (ενίοτε) αλλά δεν μπορεί να τους σέρνετε τα μύρια όσα και να έχετε την απαίτηση να ακουστείτε - πόσο μάλλον να ικανοποιηθούν τα όποια αιτήματα υποβληθούν άκοπα. Με δεδομένο λοιπόν ότι η όποια ενέργεια θα απαιτήσει αρκετό χρόνο και κόπο από όλους όσους θα ασχοληθούν μια πιο προσεκτική γραφή και μια πιο προσωπική γνωριμία με κάποιους εκεί μέσα κρίνεται μάλλον απαραίτητη...

Δεν έχει κανείς εδώ μέσα προσωπικά με κάποιον από τους ιθύνοντες του ΟΑΣΑ. Εγώ προσωπικά το καλοκαίρι επικρότησα μάλιστα μέσω αυτού του forum τη Δ/ντη Λειτουργικού Σχεδιασμού, Δ. Αποστολίδη, γιατί μέσα σε λίγα 24ωρα διαβιβάστηκε άμεσα στην ΟΣΥ καταγγελία μου για τα τελευταία δρομολόγια των κορμών της Λ. Βουλιαγμένης σε μέρα που είχε διακοπεί η κυκλοφορία στο κέντρο. Άσχετα που από το αρμόδιο τμήμα της ΟΣΥ δεν εδόθη ποτέ απάντηση σε εμένα, ως όφειλαν (και κανονικά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν αποζημίωση, εφόσον δεν απαντήσουν σε χρονικό διάστημα που ορίζεται από το ΧΥΚ).

Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει μία πιο προσωπική σχέση με τους εμπλεκόμενους στη λήψη αποφάσεων που αφορούν το συγκοινωνιακό σχεδιασμό, αλλά δε μπορούμε να επικροτούμε τα εξώφθαλμα λάθη που γίνονται, ούτε και να το παραβλέπουμε. Άλλωστε χάνει έτσι και την αξία του το μισό forum.

Όσοι επικρίνουμε εδώ μέσα (δε μιλάω για άλλες σελίδες) τις λάθος ενέργειες του ΟΑΣΑ, δεν έχουμε προσωπικό λόγο να το κάνουμε. Προς όφελος του οργανισμού καταθέτουμε τις προτάσεις και τις ιδέες μας, συζητάμε τα λάθη και επιδοκιμάζουμε κι εκεί που πρέπει.
Απάντηση
#10
Προφανώς και δεν έχει κανείς προσωπικά προηγούμενα με τους ιθύνοντες του ΟΑΣΑ. Και ασφαλώς και δεν είπε κανείς ότι τα όποια λάθη πρέπει να αγνοούνται ή (ακόμη χειρότερα) να επικροτούνται. Αλλά είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρος ότι πρόκειται πάντα για λάθη; Μπορείς να γνωρίζεις τι ακριβώς ευθύνεται για αυτά; Ή μήπως τελικά δεν είναι και τόσο λάθη όσο νομίζεις; Διότι μετά από είκοσι και πλέον χρόνια ασχολίας και ενεργού δράσης σχετικά με τα συγκοινωνιακά θέματα ακόμη μαθαίνω προσωπικά... Χωρίς τον αντίλογο λοιπόν από τον άμεσα εμπλεκόμενο πώς θα υπάρξει το όποιο αποτέλεσμα; Μην ξεχνάς κάτι: Σε μια ιδιωτική μας συνομιλία μπορεί (και σίγουρα θα συμβεί) να πούμε ακόμη και πολύ χειρότερα... Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και στο δημόσιο βήμα όπου - το λιγότερο - πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική και η γραφή και το περιεχόμενό της.
Εννοείται βέβαια ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα αλλά στο σύνολο των χρηστών, αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που τοποθετούμαι δημόσια διαφορετικά θα σου απαντούσα μέσω πμ. Αλλά νομίζω ότι είναι καλό να διαβαστεί από όλους και να υπάρχει μια μεγαλύτερη προσοχή τόσο στο σχολιασμό των ενεργειών του Οργανισμού όσο και στις προτάσεις. Στην τελική ανάλυση όλα όσα συζητάμε παραπάνω είναι θα ήταν άχρηστα αν υπήρχε η ενεργή και άμεση παρουσία κάποιων στελεχών του εδώ μέσα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)